Aku bukan Pemaav !!

aku benci. aku benci.
aku sakit. aku sakit.
kau bukan siapa''
bohong!!
kau adalah saudara.
kita putus persaudaan. kita tiada kaitan apa''
dusta!!
ikatan darah ibarat cincang air tak akan putus.
aku buang kau.aku benci kau.
tapi kau tetap _._._._._ aku.
sakit. aku maavkan. kau buat lagi.
sakit.aku mavkan. kau buat lagi.
sakit.sangat sakit. Aku tak kan maavkan.
kau nangis. kau sedih. kau meyesal. kau khilaf. kau memohon. kau meminta.

Aku Bukan pemaav.aku pilu dengan kehidupan kau sekarang ingin ku maavkan. tapi lom mampu ikhlas ku maavkan. aku bukan seperti mama yang pengasih. papa yang pemaav.
Bukan. tidak. Jangan.
Aku bukan pemaav .

Aku benci kau. aku benci kau .
Tolong jauhi aku . tolong jangan silaturahmi dengan keluargaku.
Karna mengingatmu. Membenci mu. Buat ku Berdosa.

Nb. dikhianati dan disakiti serta dijatuhkan musuh luka nya senang d cari obat nya. tapi jika yang lakukan orang terdekat, keluarga. sahabat. Hanya owg'' yg pemaav mungkin mampu untuk memaavkan. Jangan'' sekali-kali sakiti orang yang menyayangi kita . Roda selalu berputar


* Jauh Dari lubuk hati ::






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...