Cinta Muka Buku ♥ He is My Jacob

Dy cinta muka buku ku . Berawal dari facebook perkenalanku .Tahun 2010. Suka duka ku berbagi dengan nya. dari suka jadi sayang . dari sayang ianya berubah jadi cinta. Aku yakin dengan apa yang ku rasa karena disaat dy jauh . Disaat aku jalinkan hubungan dgn yang lain . Kehilangan dia amat terasa. Sakit di dikhianati mampu dengan mudah hilang . Tapi kehilangan sahabat seperti nya .tidak dapatku bayangkan .
Ustad ada cakap , seorang sahabat yang baik pasti akan jadi suami yang baik . Tapi seorang suami belum tentu mampu untuk jadi seorang sahabat .Dengannya aku mampu bercerita tanpa malu masalahku. dengannya aku jadi diriku.
T a a p i i i .. semuanya jadi berubah?
salah siapa?
apa ?
itu belum pasti ..
aku mengingikan dy lebih dari sahabat . tapi andai dy tidak menginginkan ku . aku bisa dengan ikhlas dan rela melupakannya. Andai dy punya pilihan yang lain . daripada dy gantungkan pertanyaanku. menjadi tanda tanya yang besar ?? Dia tidak jawab Ya. Dia jugak tidak jawab tidak disaat aku meminta hati nya . Disaat aku tanya Did you love me ??
Aneh ? tapi itu nyata ? Drama tapi itu realiti ..

Diam . Diam . Diam . Diam
Seminggu tanpa berbual dengannya. semiinggu tanpa tegurannya. seminggu chatting Muka Bukuku tanpa dy.

Mungkinkah berakhir sampai disini ?
Kata Mama : seseorang lelaki yang sangat mencintai kita akan tetap cari dan dapatkan kita lagi disaat kita menjauh darinya. tapi seminggu tanpa dia? berarti dia tidak mencintai ku ?? yah.. Mungkin . Ku serahkan semua pada dia dan NYA.

+ deactivate muka buku cara terbaik untuk melihat jawapan darinya +

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...