This Last for You Dude ♥ ♥ Mr. Jacob

Dear Blog Diary
Mr.Jacob not love me. Crying puas’. Dah pon ! Ketawa kan diri . sebab cha perasaan .Huahuahua. Beh ! Malu giler. Sangat’. Agak mesti dia ketawakan or what larh. Ah ! Damn ! Tak best betol perasaan nie. Really ! But at least cha dah puas kot. Dah puas cari tahu tentang semua. Dan kesimpulannya . Dia tidak mencintai cha. Dia sayang cha sebagai sahabat. Cha je yang perasaan.dan cha memang harus terima hakikat tu dengan besar hati , come on baby. Dia bukan handsome mana pon chacha. Tinggi ? Tak!! pendek ada lah. Segak bergaya? Tak jugak ! Biasa ! Romantik ? Puiih ? Tak pon ! Pandai ? Bijak ? mungkin ye. Tapi banyak kawan’ cha lagi bijak dari dia. Dan cha jugak pandai so kenapa cha harus rasa sangat malu kan ?! Vongok kan dia tak nak cha yang comel nie. kihkihkih. Ape pon tak boley ! Dear diary cha memang tak banyak pengalaman dan bijaksana dalam hal percintaan ni. Cha pernah 2 kali couple. So memang saya tak memahami sangat tentang lelaki. Tapi perlu kah cari tahu sangat tentang lelaki ni? Memang perlu. Tapi bukan sekarang kot. Hehehe . Biar lah dari perkenalan dan  persahabatan tumbuh perasaan cinta itu dengan sendiri nya. Biarkan ianya mengalir dengan apa adanya. Tanpa perlu cha nak tergesa-gesa atau target bila si Dia akan hadir . I’m Princess !! saya putri di keluarga saya. Saya bunga sekolah. Saya putri di perkawanan. Princess pasti akan dapat Prince. So I’m young . Stop story about love story yang sad’’ nie. Tak best dah macam Sinetron Indon yang Ibuk-Ibuk suka layan. Hehehe. Dah macam cerita Hindustan pon ada. Enough for all. Saya dah puas .Well, kosongkan hati. Bersihkan minda. Mari Kejar Cita-cita







Nb : Kata kawan saya, saya ni cun gile . Haha ( Memang pon ) So Sekali petik seratus yang datang . Hilang satu tumbuh beribu-ribu . Huahuahuahua ^_^. Gurl yang patah hati di luar sana mesti macam princess. Jangan sedih lama-lama tau. Karna diri mu begitu berharga 



2 comments:

  1. really? wahhh!! come on baby..cha kuat mesti ramai lgi jejaka ganteng kt luar sana tu..hehehe..chill okay ^^

    ReplyDelete
  2. of cos sayangg . hehe . still young. wish me key :D

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...