Malas nak ambik tahu tapi kawan kau bercerita pulak . So layan je la. But I don’t care


"sesaat kau datang ramlah ram n sleqq . curahan hati ku ketika dulu"layan lah lagu tu if nak tau rase nye cam mne, yang princess lalui ;)

Tiada salahku kepada dirimu
Kau buatku sengsara
Kau buat kecewa
Ku Harap ada karma
Yang datang kepadamu……kepadamu



tapi tu cite lame lah , sekarang dah tak makne nye.. hehe
. blog nie di update sebab dpt cite dr hamba Allah so tetibe rse nak update .. 


afiq: cha tau pasal qayum ?
Ak  : pasal ape ek?
Afiq: besok dy tunang
ak  : (terkedu,terdiam) akhirnya senyum juga yg terlontar d wajah ku. Ya Allah hanya kau yg maha megetahui segala isi hati dan yang ada d pikiranku. Yeke? Congratulation to him
afiq:terkejot juga smalam baru dpt msge dr dy , dy tunang bsok
ak  : terkejot?afiq kn kwn baik dy. Mesti lah more know bout him
afiq : dah tak close lge jarang jumpe semenjak tukar tempat kerja
ak  : owh ye. I wish all the best to him (aku senyum lagi karna itu yg mampu ku lakukan. 
(KOSONG !! )

“ Off chat Fb . Malas nak ambil tahu . I don’t care dude”

                Betol kata orang, kita tak boley menilai seseorang dari luaran. Karna kadang apa yang kita lihat tak sama yang tak terlihat ? Dia tunang besok ? Kalau aku ingatkan lgi tentang masa lalu tentang setiap ucapan janji, ucapan tentang Islamic, kata-kata pujangga dia. Sapa yang akan percaya kalau ucapan tak sama dengan tindakannya.betapa sakit sebuah pengkhiatan yang sia-sia. Betapa kecewa dan dropnya aku hanya Allah dan sahabat ku yang tahu. Namun, Aku syukuri itu sekarang krna tanpa kau aku tidak akan paham dan tahu rasa sakit itu.Kau dan aku manusia. Kadang tidak sedar tentang apa yang telah dilakukan. Aku menulis di sini bukan ingin mengenang masa lalu. TIDAK sama sekali,krna aku berjalan kedepan bukan mundur kebelakang.diriku begitu berharga untuk lama bersedih untuk dirimu. Ku yakin setelah reda hujan akan ada pelangi yang indah. Aku yakin akan setiap janji allah. Dan aku jugak yakin hukum karma pasti belaku . aku akan selalu doakan yang terbaik untukmu. Aku ajarkan diriku untuk terima kenyataan. Untuk terima pengkhianatan, belajar redho atas semua, belajar mengasihi walau tersakiti, belajar mendoakan yang baik untuk setiap yang menyakitiku.
for u . aku maafkan kamu :)

to him   : awak , congratulation. Pilihan awak mungkin memang sesuai untuk awak.krn dia tidak lebih dari saya. Hope awak jage dia, dapat jadi imam yang baik untuk dia. Dapat lebih solehakan dia.






Nb : " Jadilah sebaik-baik orang muda, biar sukses semuda mungkin "

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...